Segmentacja Polaków wobec dziedzictwa – wyzwania dla komunikacji
Powrót
Data publikacji: 18 czerwca 2021

Wyniki badania segmentacyjnego przeprowadzonego na zlecenie Narodowego Instytutu Dziedzictwa.

83% Polaków podkreśla konieczność dbania o dziedzictwo i jego ochrony, 74% ma świadomość pojęcia „dziedzictwo” i uważa je za ważne, 40% deklaruje, że osobiście dba o dziedzictwo, a 3/4 społeczeństwa uważa, że warto inwestować w ten cel publiczne pieniądze – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Celem badania przeprowadzonego w grudniu 2020 r. była segmentacja psychograficzna Polaków pod kątem ich nastawienia do dziedzictwa, a w konsekwencji wsparcie promotorów kultury i dziedzictwa w promocji ich misji i działalności.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami prasowymi. 

Skip to content